It's a sunny day

Diposting olehUnknown



Ive posted four-five times a week on my blog
Now Im going to do only on weekends
Because I dont have times now...
I need more times for English , Dutch and my dream

Writing posts everyday is very important
Because Model's career are so short
Almost leaves less than one year
Doing more than two years are good, more than three years are few....

I want to let you know about models
Im not gonna lose thier times
That's all

Finally I had a communication with Nimue Smit by email
Its a great experience to me
And Im able to know that she has beautiful personality
This is a answer what ive done

Anyway I will post next week, see ya : )

My blog's best record on Oct 1, 2012 by Google Analytics
Per day 637 peoples checked models!
So excited!!!


今後のことなのですが、更新の方は週末だけになると思います
プライベートが忙しいというのが一番の理由なのですが
中途半端なことは嫌いなので、思い切って平日は辞めようと思います
時間があるなら毎日でもやりたいところなのですけどね....
今後は今までブログに使ってきた時間を英語とオランダ語と自分の目標のために費やそうと思います

自分が毎日更新することにこだわる理由は単純
モデル達のキャリアがすごく短いからです
ほとんどのモデル達が一年未満で姿を消し、良くて2年以上、3年以上は全体の一割にもみたない
そんな儚くも美しいモデル達を少しでも知ってもらいたいというのがこのブログの始まりでした
新人モデルを優先して紹介しているのもそのためです
彼女達が活躍できる少ない時間を可能な限り残したかったからです

最終的にNimue Smitからのメールが来るという素晴らしい経験をすることができました
彼女は美しいルックスだけでなく、内面も自分が想像してる通りの美しさを持っていたんです
それを知ることができただけでも、このブログをやっていて良かったなあとしみじみ感じます

10月1日にはベスト記録を達成しました(Google Analyticsによる)
一日に637人の人たちがモデル達のことをチェックしてるんです
本当は一日1000人が目標だったのですが、それはまた今後自分自身を高めてからということで


それではまた来週の更新にて
更新頻度は落ちますが、モデル達とファッションへの想いはそのままですので
今後ともよろしくお願いします : )

{ 0 komentar... read them below or add one }

Posting Komentar